Polityka Prywatności i Regulamin
§1
- Pokój w aparthotelu wynajmowany jest na doby.
- Doba trwa od godziny 14.00 w dniu przyjazdu do godziny 10.00 w dniu wyjazdu.
- Gość aparthotelu powinien określić czas pobytu, i uregulować należność z góry za cały okres.
- Życzenia przedłużenia pobytu poza okres wskazany w rezerwacji należy zgłaszać w recepcji do godz. 18.00 dnia poprzedzającego podany w rezerwacji termin wyjazdu.
- Aparthotel uwzględni życzenia przedłużenia pobytu w miarę posiadanych możliwości.
- W przypadku przedłużenia pobytu bez uzgodnienia tego z recepcją, rachunek Państwa zostanie obciążony kwotą adekwatną do czasu przedłużenia i wynikających z tego faktu dla aparthotelu konsekwencji.
§2
- Goście podlegają obowiązkowi meldunkowego, na podstawie dowodu tożsamości lub paszportu.
- Osoby nie zameldowane mogą przebywać w pokoju w godzinach 700-2200, po uprzednim zgłoszeniu tego faktu w recepcji aparthotelu.
- W sytuacji, kiedy osoby nie zameldowane będą przebywać w pokojach po godzinie 2200 recepcjonista ma obowiązek obciążyć Państwa rachunek za pobyt tej osoby, a osoba ta ma obowiązek wypełnić kartę meldunkową.
- Gość nie może przekazywać pokoju osobom trzecim, nawet, jeśli nie upłyną okres, za który uiścił należną opłatę.
§3
- Aparthotelu świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług prosimy o jak najszybsze zgłaszanie ich do recepcji, co umożliwi nam niezwłoczną reakcję.
- Aparthotel zapewnia:
– warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku,
– bezpieczeństwo pobytu, w tym zachowanie tajemnicy informacji o gościu,
– profesjonalną i uprzejmą obsługę,
– sprzątanie pokoju i dokonywanie niezbędnych drobnych napraw,
– usługę sprawną pod względem technicznym; w przypadku usterek, które nie mogą być usunięte aparthotel dołoży starań by w miarę posiadanych możliwości zamienić pokój na inny, lub w inny sposób złagodzić niedogodności.
- Sprzątanie pokoi odbywa się na życzenie Klienta po zgłoszeniu w recepcji aparthotelu.
§4
- Na życzenie gości aparthotel świadczy nieodpłatne usługi:
– udzielanie informacji związanych z pobytem i podróżą,
- – wymiana ręczników i sprzątanie pokoju,
– budzenie o wyznaczonej godzinie,
– przechowywanie bagażu gości zameldowanych w aparthotelu.
§5
- W aparthotelu obowiązuje cisza nocna od godziny 2200 do godziny 600.
- Zachowanie gości i osób korzystających z usług aparthotelu nie powinno zakłócać pobytu innych gości.
- Każdorazowo opuszczając aparthotelu gość powinien zamknąć drzwi do pokoju i pozostawić klucz na recepcji.
- Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach grzałek, czajników, żelazek elektrycznych i innych podobnych przedmiotów nie stanowiących wyposażenia pokoju.
- W pokojach oraz całym obiekcie obowiązuje całkowity zakaz palenia.
§6
- Aparthotel ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez gości w zakresie określonym przepisami art. 846-849 kodeksu cywilnego.
- Gość powinien zawiadomić recepcję aparthotelu o wystąpieniu szkody bezpośrednio po jej zauważeniu.
- Odpowiedzialność aparthotelu z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności lub przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną jest ograniczona w momencie nie zdeponowania ich w depozycie znajdującym się na recepcji.
- Aparthotelu nie ponosi odpowiedzialności za samochody gości pozostawione na parkingach aparthotelowym lub miejskich.
§7
- Gość ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju zgubienia, uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów, wyposażenia i urządzeń powstałych z jego winy lub winy odwiedzających go osób i jest zobowiązany do poniesienia kosztów zakupu nowych według wyceny wyposażenia pokoi hotelowych znajdującej się poniżej.
- Aparthotel ma prawo odmówić przyjęcia Gościa, który podczas pobytu naruszył regulamin, utrudniał pobyt gościom lub nie uregulował rachunku.
- Aparthotelu może odmówić przyjęcia gościa, który, podczas swojego poprzedniego pobytu naruszył rażąco regulamin, wyrządzając szkodę w mieniu aparthotelowym lub innych gości oraz zakłócił funkcjonowanie aparthotelu.
- Goście mają prawo do składania reklamacji w przypadku zauważenia uchybień w jakości świadczonych usług. Wszystkie reklamacje przyjmuje recepcja aparthotelu.
STANDARDY OCHRONY MAŁOLETNICH
w Aparthotel Atlantic
Preambuła
Mając na uwadze treść przepisów ustawy z dnia 28 lipca 2023 roku o zmianie ustawy – Kodeks rodzinny i opiekuńczy oraz niektórych innych ustaw, w tym zmieniających ustawę z dnia 13 maja 2016 roku o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym, a także działając w celu zapewnienia poszanowania praw małoletnich, w szczególności prawa do ochrony ich godności i wolności od wszelkich form krzywdzenia, Aparthotel Atlantic przyjmuje niniejszy dokument jako wzór zasad, standardów i procedur w przypadku podejrzenia, że małoletniemu, które przebywa w Aparthotel Atlantic dzieje się krzywda oraz zapobiegania takim zagrożeniom.
Aparthotel Atlantic prowadzi swoją działalność z najwyższym poszanowaniem praw człowieka, w szczególności praw małoletnich jako osób szczególnie wrażliwych na krzywdzenie.
Aparthotel Atlantic prowadzi swoją działalność uznając się za podmiot społecznie odpowiedzialny i promuje pożądane społecznie postawy.
Aparthotel Atlantic w sposób szczególny dochowuje prawnego i społecznego obowiązku zawiadamiania organów ścigania o każdym przypadku podejrzenia popełnienia przestępstwa na szkodę małoletnich i zobowiązuje się szkolić swój personel w tym zakresie.
Aparthotel Atlantic zobowiązuje się edukować personel na temat okoliczności wskazujących, że małoletni przebywający w obiekcie może być krzywdzony oraz w zakresie sposobów szybkiego i odpowiedniego reagowania na takie sytuacje.
Jedną z form skutecznego zapobiegania krzywdzeniu małoletnich jest ich identyfikacja, w tym identyfikacja relacji w stosunku do osoby dorosłej, z którą przebywa w obiekcie. Personel podejmuje wszelkie możliwe kroki zmierzające do przeprowadzenia identyfikacji małoletniego i jego relacji z osobą dorosłą, z którą znajduje się w obiekcie.
Procedura w przypadku podejrzenia krzywdzenia małoletniego
1. Zawsze, kiedy jest to możliwe, należy dokonywać identyfikacji małoletniego i jego/jej relacji z osobą dorosłą, z którą przebywa w obiekcie.
2. W sytuacjach nietypowych i/lub podejrzanych, wskazujących na możliwe ryzyko krzywdzenia małoletniego, identyfikacja jest obowiązkowo przeprowadzana przez pracownika recepcji.
3. Aby dokonać identyfikacji małoletniego i jego/jej relacji w stosunku do osoby, z którą przebywa w obiekcie, należy:
a. Zapytać o tożsamość małoletniego oraz o jego/jej relację w stosunku do osoby, z którą przybyło do obiektu lub w nim przebywa. W tym celu można poprosić o dokument tożsamości małoletniego lub inny dokument potwierdzający, że osoba dorosła ma prawo do sprawowania opieki nad małoletnim w obiekcie np. dokument tożsamości małoletniego wskazujący na pokrewieństwo, akt stanu cywilnego, orzeczenie sądu, zgoda notarialna rodzica na podróżowanie danej osoby z małoletnim lub zgoda podpisana przez rodzica małoletniego wraz ze wskazaniem danych małoletniego, adresu jego zamieszkania, kontaktem telefonicznym do rodzica i numerem dokumentu tożsamości/numerem PESEL osoby, której rodzic powierzył opiekę nad małoletnim. W przypadku braku dokumentu tożsamości można poprosić o podanie danych małoletniego (imię, nazwisko, adres, numer PESEL).
b. W przypadku braku dokumentów wskazujących na pokrewieństwo małoletniego i osoby dorosłej należy zapytać o tę relację osobę dorosłą oraz samego małoletniego.
c. Jeżeli osoba dorosła nie jest rodzicem lub opiekunem prawnym małoletniego, należy zapytać, czy posiada dokument świadczący o zgodzie rodziców na wspólny wyjazd osoby dorosłej z małoletnim (np. pisemne oświadczenie).
d. Jeżeli osoba dorosła nie posiada dokumentu zgody rodziców, należy poprosić o numer telefonu wyżej wymienionych, aby zadzwonić i potwierdzić przebywanie małoletniego w obiekcie z obcą osobą dorosłą za wiedzą i zgodą rodziców/opiekunów prawnych.
4. W przypadku oporu ze strony osoby dorosłej co do okazania dokumentu małoletniego i/lub wskazania relacji należy wyjaśnić, że procedura służy zapewnieniu małoletnim korzystającym z Aparthotel Atlantic bezpieczeństwa i stanowi wykonanie obowiązku ustawowego, który spoczywa na Aparthotel Atlantic.
5. Po wyjaśnieniu sprawy w sposób pozytywny należy podziękować za czas poświęcony na upewnienie się, że małoletni jest pod dobrą opieką i jeszcze raz podkreślić, że procedura ma na celu zapewnienie bezpieczeństwa.
6. W przypadku gdy rozmowa nie rozwieje wątpliwości dotyczących podejrzenia wobec dorosłego i jego intencji skrzywdzenia małoletniego, należy dyskretnie powiadomić przełożonego i pracowników ochrony, aby nie wzbudzać podejrzeń, można np. powołać się na konieczność skorzystania ze sprzętów na tyłach recepcji, prosząc osobę dorosłą, aby poczekała wraz z małoletnim w holu, restauracji lub innym miejscu.
7. Od momentu kiedy pojawiły się pierwsze wątpliwości, zarówno małoletni, jak i osoba dorosła powinni być pod stałą obserwacją personelu i nie zostawać sami.
8. Przełożony, który został powiadomiony o sytuacji, podejmuje decyzję o zawiadomieniu policji lub w razie wątpliwości przejmuje rozmowę z podejrzaną osobą dorosłą w celu uzyskania dalszych wyjaśnień.
9. W przypadku gdy rozmowa potwierdzi przekonanie o próbie lub popełnieniu przestępstwa na szkodę małoletniego, przełożony zawiadamia o tym fakcie policję. Dalej stosuje się procedurę w przypadku okoliczności wskazujących na skrzywdzenie małoletniego.
10. W przypadku gdy świadkami nietypowych i/lub podejrzanych sytuacji są pracownicy innych działów Aparthotel Atlantic np. serwis sprzątający, obsługa pokoi, pracownicy baru i restauracji, strefy relaksu, ochrony i in., powinni oni o tym niezwłocznie zawiadomić przełożonego, który zadecyduje o podjęciu odpowiednich działań.
11. W zależności od sytuacji i miejsca przełożony weryfikuje, na ile podejrzenie krzywdzenia małoletniego jest zasadne. W tym celu dobiera odpowiednie środki prowadzące do wyjaśnienia sytuacji lub podejmuje decyzję o przeprowadzeniu interwencji i zawiadamia policję.
Procedura w przypadku okoliczności wskazujących na skrzywdzenie małoletniego
Mając uzasadnione podejrzenie, że małoletni przebywający w obiekcie jest krzywdzony, należy niezwłocznie zawiadomić policję, dzwoniąc pod numer 112 i opisując okoliczności zdarzenia. W zależności od dynamiki sytuacji i okoliczności, telefon wykonuje osoba, która jest bezpośrednim świadkiem zdarzenia (pracownik/przełożony). Jeśli zawiadamiającym jest pracownik, jednocześnie o zdarzeniu informuje swojego przełożonego.
Uzasadnione podejrzenie krzywdzenia małoletniego występuje wtedy, gdy:
a. małoletni ujawnił pracownikowi obiektu fakt krzywdzenia,
b. pracownik zaobserwował krzywdzenie,
c. małoletni ma na sobie ślady krzywdzenia (np. zadrapania, zasinienia), a zapytane odpowiada niespójnie i/lub chaotycznie lub/i popada w zakłopotanie bądź występują inne okoliczności mogące wskazywać na krzywdzenie np. znalezienie materiałów pornograficznych z udziałem małoletnich w pokoju osoby dorosłej.
W tej sytuacji należy uniemożliwić małoletniemu oraz osobie podejrzewanej o krzywdzenie małoletniego oddalenie się z obiektu.
W uzasadnionych przypadkach można dokonać obywatelskiego zatrzymania osoby podejrzewanej. W takiej sytuacji, do czasu przybycia policji należy trzymać tę osobę pod nadzorem dwóch pracowników w osobnym pomieszczeniu z dala od widoku innych gości.
W każdym przypadku należy zadbać o bezpieczeństwo małoletniego, który powinien przebywać pod opieką pracownika do czasu przyjazdu policji.
W przypadku uzasadnionego podejrzenia, że doszło do popełnienia przestępstwa powiązanego z kontaktem małoletniego z materiałem biologicznym sprawcy (sperma, ślina, naskórek), należy w miarę możliwości nie dopuścić, aby małoletni mył się oraz jadł/pił do czasu przyjazdu policji.
Po odbiorze małoletniego przez policję należy zabezpieczyć materiał z monitoringu oraz inne istotne dowody (np. dokumenty) dotyczące zdarzenia i na wniosek służb przekazać ich kopię listem poleconym lub osobiście prokuratorowi lub policji.
Po interwencji należy opisać zdarzenie w dzienniku zdarzeń lub innym dokumencie przeznaczonym do tego celu.
W Aparthotel Atlantic osobą odpowiedzialną za składanie zawiadomień o podejrzeniu popełnienia przestępstwa na szkodę małoletnich oraz składania zawiadomień do sądu rodzinnego jest Witold Roztocki, Prezes Spółki.
Zatrudnienie osób do pracy z małoletnimi
1. Wszystkie osoby pracujące z małoletnimi muszą być dla nich bezpieczne, co oznacza m. in. że ich historia zatrudnienia powinna wskazywać, że nie skrzywdziły w przeszłości małoletniego.
2. Każdą osobę zatrudnianą przez Aparthotel Atlantic, na podstawie jakiegokolwiek stosunku prawnego, do prac związanych z edukacja, wypoczynkiem i opieką nad małoletnimi należy obowiązkowo sprawdzić w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym. Sprawdzenie osoby w Rejestrze odbywa się poprzez wydruk wyników wyszukiwania osoby w Rejestrze z dostępem ograniczonym, który następnie wkładany jest do akt osobowych osoby sprawdzanej. Sprawdzenie należy powtarzać co roku.
3. Wszyscy pracownicy zatrudnieni do pracy z małoletnimi, w tym osoby, które mogą mieć z nimi potencjalny kontakt, powinny złożyć oświadczenie o braku karalności i o nietoczeniu się postępowań o czyny przeciwko małoletnim.
Zasady zapewniające bezpieczne relacje między personelem obiektu a małoletnimi
1. Personel obiektu ma obowiązek szczególnej dbałości o dobro małoletnich przebywających na terenie Aparthotel Atlantic i reagowania na każde zdarzenie świadczące lub/i mogące uzasadniać przypuszczenie krzywdzenia małoletniego.
2. Personel obiektu jest zobowiązany do traktowania małoletnich przebywających na ich terenie z poszanowaniem ich godności oraz praw.
3. Zabronione jest stosowanie wobec małoletnich przybywających na terenie obiektu jakiejkolwiek formy przemocy – fizycznej, psychicznej, werbalnej oraz naruszania ich nietykalności cielesnej.
4. Personelowi zabrania się przebywania na terenie obiektu z małoletnimi w pokojach hotelowych lub/i łazienkach bez obecności rodzica, opiekuna prawnego lub innej upoważnionej do takiej opieki osoby, za wyjątkiem szczególnych i uzasadnionych okolicznościami sytuacji np. konieczność udzielenia pierwszej pomocy, nagły wypadek.
5. W przypadku uzasadnionej okolicznościami potrzeby tymczasowego pozostawienia małoletniego pod opieką personelu obiektu, małoletni powinien przebywać pod taką opieką w miejscu ogólnodostępnym np. recepcja, hol, restauracja.
6. Zabronione jest zachowywanie się wobec małoletnich w sposób niestosowny, poufały, dwuznaczny, zmuszanie /zachęcanie małoletnich do odbycia jakiejkolwiek aktywności o charakterze seksualnym, prowokowanie do nieodpowiednich kontaktów.
7. Personel obiektu informuje małoletnich, że jeśli czują się niekomfortowo w jakiejś sytuacji, wobec konkretnego zachowania czy słów, mogą o tym powiedzieć wskazanej osobie i mogą oczekiwać odpowiedniej reakcji lub pomocy.
8. Kontaktując się z małoletnimi, pracownicy obiektu traktują ich podmiotowo.
9. Kontakt pracowników Aparthotel Atlantic z małoletnimi nigdy nie może być niejawny bądź ukrywany, nie może wiązać się z jakąkolwiek gratyfikacją.
10. Kontakt pracowników Aparthotel Atlantic z małoletnimi powinien odbywać się wyłącznie w godzinach ich pracy, w miejscach ogólnodostępnych i dotyczyć celów mieszczących się w zakresie obowiązków personelu.
11. Pracownicy Aparthotel Atlantic nie zapraszają małoletnich do swojego miejsca zamieszkania, nie spotykają się z nimi prywatnie poza godzinami pracy.
12. Pracownicy Aparthotel Atlantic nie nawiązują kontaktów z małoletnimi poprzez przyjmowanie bądź wysyłanie do nich zaproszeń w mediach społecznościowych i nie kontaktują się z nimi poprzez prywatne kanały komunikacji (prywatny telefon, e-mail, komunikatory, profile w mediach społecznościowych). Jeśli zachodzi taka konieczność, właściwą formą komunikacji pracowników Aparthotel Atlantic z małoletnimi poza godzinami pracy są kanały służbowe (e-mail, telefon służbowy), a rodzice/ opiekunowie prawni małoletnich muszą wyrazić zgodę na taki kontakt.
13. Utrzymywanie relacji towarzyskich lub rodzinnych (jeśli małoletni i ich rodzice/opiekunowie są osobami bliskimi dla pracownika) wymaga zachowania poufności wszystkich informacji dotyczących innych małoletnich i ich rodziców/opiekunów,
Aktualizacja standardów ochrony małoletnich oraz szkolenia
1. Raz w roku, w terminie do dnia 30.04 dokonuje się oceny niniejszych Standardów ochrony małoletnich w celu zapewnienia ich dostosowania do aktualnych potrzeb oraz zgodności z obowiązującymi przepisami. Wnioski z przeprowadzonej oceny dokumentuje się pisemnie.
2. Osobą odpowiedzialną za przygotowanie personelu Aparthotel Atlantic do stosowania niniejszych standardów ochrony małoletnich jest Witold Roztocki.
3. Przygotowanie personelu obiektu do stosowania standardów ochrony małoletnich następuje poprzez: zapoznanie personelu z niniejszym dokumentem oraz udział w szkoleniu z zakresu ich stosowania. Zapoznanie z dokumentem standardów ochrony małoletnich oraz potwierdzenie uczestnictwa w szkoleniu z zakresu ich stosowania dokumentuje się pisemnie.
Publikacja standardów ochrony małoletnich
1. Niniejszy dokument standardów ochrony małoletnich jest dostępny w formie elektronicznej na stronie internetowej Aparthotel Atlantic www. atlantiaparthotel.pl oraz w formie papierowej w recepcji Aparthotel Atlantic w wersji zupełnej oraz skróconej – przeznaczonej dla małoletnich.
2. Opisane w niniejszym dokumencie standardy ochrony małoletnich stosuje się od dnia 01.05.2024 roku do odwołania.
Objaśnienie pojęć:
Na potrzeby tego dokumentu zostało doprecyzowane znaczenie poniższych pojęć:
Małoletni to każda osoba poniżej 18 roku życia.
Obca osoba dorosła to każdy człowiek powyżej 18 roku życia, który nie jest dla dziecka jego rodzicem lub opiekunem prawnym.
Krzywdzenie małoletniego oznacza popełnienie na jego szkodę przestępstwa.
Przestępstwo na szkodę małoletniego – na szkodę małoletniego mogą być popełnione wszystkie przestępstwa, jakie mogą być popełnione przeciwko osobom dorosłym, a dodatkowo przestępstwa, które mogą być popełnione wyłącznie przeciwko małoletnim (np. wykorzystywanie seksualne z art. 200 kodeku karnego). Z uwagi na specyfikę obiektów turystycznych, w których łatwo można uzyskać możliwość odosobnienia, przestępstwami, do których najczęściej może dojść na ich terenie będą przestępstwa przeciwko wolności seksualnej i obyczajności, w szczególności zgwałcenie (art. 197 kodeksu karnego), seksualne wykorzystanie niepoczytalności i bezradności (art. 198 kk), seksualne wykorzystanie zależności lub krytycznego położenia (art. 199 kk), seksualne wykorzystanie osoby poniżej 15 roku życia (art. 200 kk), grooming (uwiedzenie małoletniego za pomocą środków porozumiewania się na odległość – art. 200a kk).
Pracownikiem zatrudnionym do pracy z dziećmi, którego należy sprawdzić w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym, jest każda osoba przyjęta do wykonywania tego typu obowiązków, w tym osoba zatrudniona w oparciu o umowę o pracę, umowę cywilnoprawną, praktykant, stażysta i wolontariusz, niezależnie od obywatelstwa i wieku tej osoby.
Zatrzymanie (obywatelskie) – zgodnie z art. 243. Ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. Kodeks postępowania karnego (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1375): § 1. Każdy ma prawo ująć osobę na gorącym uczynku przestępstwa lub w pościgu podjętym bezpośrednio po popełnieniu przestępstwa, jeżeli zachodzi obawa ukrycia się tej osoby lub nie można ustalić jej tożsamości. § 2. Osobę ujętą należy niezwłocznie oddać w ręce policji. Do zatrzymania obywatelskiego nie jest konieczne dokonanie przez sprawcę czynu zabronionego. Wystarczające jest: przygotowanie do jego dokonania, czy usiłowanie, czy dokonanie. Za usiłowanie dokonania czynu zabronionego może zostać już uznane wynajęcie pokoju z dzieckiem.
Polityka prywatności aparthotelu Atlantic.
Administrator danych osobowych
Administratorem danych osobowych jest:
Atlantic Squash &Fitness Sp z o.o. z siedzibą w Krakowie (31-068) przy ul. Stradomskiej 15, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000224084, posiadająca następujące numery identyfikacyjne: NIP 6762282230 oraz REGON 356890481
Zakres informacji gromadzonych i wykorzystywanych przez Administratora.
Użytkownicy Strony Internetowej www.atlanticsports.pl (Użytkownik) pozostają anonimowi, do czasu aż sami nie zdecydują inaczej.
Użytkownicy podają swoje dane osobowe dobrowolnie, przy czym Administrator informuje, że korzystanie z niektórych funkcjonalności Strony Internetowej i świadczenie niektórych usług jest związane z koniecznością podania przez Użytkownika określonych danych osobowych.
Szczegółowe informacje o rodzaju i zakresie przetwarzanych danych osobowych określają właściwe dla poszczególnych rodzajów usług świadczonych przez Administratora regulaminy:
Regulamin klubu Atlantic dostępny pod adresem https://atlanticsports.pl/regulaminy-klubu/;
Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną przez Atlantic dostępny pod adresem https://atlanticsports.pl/regulaminy-klubu/.
Cel przetwarzania danych osobowych
Dane osobowe podane przez Użytkowników w zależności od podstawy ich przetwarzania jak również rodzaju funkcjonalności i usług w związku, z którymi są zbierane i przetwarzane, przetwarzane będą przez Administratora odpowiednio w celach:
– wykonania zawartej umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną lub usług rekreacyjno-sportowych;
– wykonywania czynności zgodnie z treścią udzielonej zgody;
– wykonywania obowiązku prawnego (wynikającego m.in. z przepisów prawa podatkowego, przepisów o rachunkowości i archiwizacji, z przepisów określających przedawnienie roszczeń);
– wykonywania prawnie uzasadnionych interesów Administratora, przez które rozumie się:
1. marketing usług własnych;
2. zapewnienie bezpieczeństwa osób (przede wszystkim klientów oraz obsługi klubu) oraz mienia Administratora. Dotyczy to również monitoringu znajdującego się w klubie – z zachowaniem prywatności i godności osób;
3. dochodzenie lub obrona w sprawie roszczeń lub praw, któregokolwiek z Administratorów;
4. przeciwdziałania nadużyciom ze strony klienta.
Szczegółowe informacje o celu przetwarzania danych osobowych zawarte zostały w regulaminach właściwych dla poszczególnych rodzajów usług świadczonych przez Atlantic Squash&Fitness Sp. z o.o.:
Regulamin klubu Atlantic dostępny pod adresem https://atlanticsports.pl/regulaminy-klubu/
Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną przez Atlantic dostępny pod adresem https://atlanticsports.pl/regulaminy-klubu/
Informacje zawarte w logach systemowych (np. adres IP) wynikające z ogólnych zasad połączeń zrealizowanych za pośrednictwem Internetu są wykorzystywane przez Administratora dla celów technicznych. Dodatkowo adresy IP są gromadzone ogólnie dla celów związanych z informacjami statystycznymi np. o regionie.
Zapisanie się do usług oferowanych przez Administratora
Użytkownicy mogą zapisać się do newslettera Administratora, w tym celu podają swoje imię, nazwisko oraz adres e-mail. Dane te będą wykorzystywane wyłącznie w celu przesyłania Użytkownikom przez lub na zlecenie Administratora newslettera zawierającego informacje m.in. o aktualnych ofertach oraz promocjach.
Świadczenie usług drogą elektroniczną polegających na rejestrowaniu konta w systemie Administratora, zarządzanie nim czy dokonywanie rezerwacji online wymaga wypełnienia formularza, w którym należy podać określone dane osobowe m.in. umożliwiające skontaktowanie się z Użytkownikiem (np. adres e-mail). Dane wskazane w formularzu przetwarzane będę również w związku z realizacją umowy o świadczenie usług rekreacyjno-sportowych.
Informacje podane w formularzu są wykorzystywane wyłącznie do niezbędnych kontaktów z naszymi klientami oraz do lepszego dostosowania świadczonych przez Administratora usług i ofert do potrzeb klientów.
Dane demograficzne mogą być również zestawiane z wybranymi danymi eksploatacyjnymi (np. zapisywanie w plikach „cookies”) i wykorzystywane w celu badania preferencji Użytkowników oraz do podnoszenia jakości świadczonych przez Administratora usług. Przy czym, zestawiane dane pozbawiane są w takim wypadku wszelkich oznaczeń identyfikacyjnych (anonimizacja) i są przechowywane przez Administratora nie dłużej niż 1 miesiąc.
Ochrona transmisji danych
Formularz wypełniony przez Użytkownika w trakcie zapisywania się, a także proces autoryzacji (logowania) do konta Użytkownika i zasobów Administratora realizowany jest za pomocą bezpiecznego protokołu SSL, który istotnie zwiększa ochronę transmisji danych w sieci Internet.
Wszelkie dane w tym dane osobowe przechowywane są i przetwarzane przez Administratora z zachowaniem właściwych środków bezpieczeństwa, spełniających wymagania określone w przepisach prawa powszechnie obowiązującego, w tym w szczególności w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
Udostępnienie oraz przekazywanie danych osobowych
Administrator nie udostępnienia przetwarzanych danych osobowych innym podmiotom (odbiorcom danych), za wyjątkiem firm przetwarzających dane na cele realizacji podstawowej działalności Administratora:
– Sharptec Mateusz Ropka, pod adresem: ul. prof. Michała Życzkowskiego 14, 31-864 Kraków, NIP 5130049645, REGON 122633400 – oprogramowanie Gym Manager
Podstawa przetwarzania danych osobowych
Podstawą przetwarzania danych osobowych przez Administratora jest, w zależności od rodzaju funkcjonalności i świadczonych usług, odpowiednio:
zgoda osoby, której dane dotyczą, o której mowa w art. 6 ust. 1 lit. a) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych;
konieczność przetwarzania danych osobowych dla realizacji umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną lub usług rekreacyjno-sportowych, gdy osoba, której dane dotyczą jest ich stroną lub gdy jest to niezbędne do podjęcia działań przed zawarciem tych umów na żądanie osoby, której dane dotyczą (art. 6 ust. 1 lit. b) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych);
niezbędność przetwarzania w celu wypełniania obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych);
niezbędność przetwarzania danych osobowych dla wypełnienia prawnie usprawiedliwionych celów realizowanych przez Administratora albo odbiorców danych w tym w szczególności w celu marketingu bezpośredniego własnych produktów lub usług, a przetwarzanie nie narusza praw i wolności osoby, której dane dotyczą (art. 6 ust. 1 lit. f ogólnego rozporządzenia o ochronie danych).
Prawa osób, których dane dotyczą / dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych
Administrator informuje, że w celu zapewnienia przestrzegania zasad ochrony danych osobowych powołał, zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych, Inspektora Ochrony Danych. We wszelkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można się kontaktować przy użyciu następującego adresu: stanislaw.puchacz@atlanticsports.pl.
Każdej osobie, której dane są przetwarzane przez Administratora przysługuje prawo do dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania (w przypadku przetwarzania danych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych), prawo do przenoszenia danych osobowych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych.
Okres przechowywania danych osobowych
Dane osobowe Użytkowników będą przechowywane przez czas trwania zawartej umowy oraz po jej zakończeniu, w celu realizacji przez Administratora praw i obowiązków wynikających z obowiązujących przepisów prawa, w tym w szczególności przepisów podatkowych, przepisów dotyczących przedawnienia roszczeń, w przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie zgody – do czasu jej cofnięcia, a w przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, do czasu zgłoszenia sprzeciwu.
Pliki „cookies”.
Poprzez pliki „cookies” należy rozumieć dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, przechowywane w urządzeniach końcowych Użytkowników przeznaczone do korzystania ze stron internetowych. Pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika i odpowiednio wyświetlić Stronę Internetową dostosowaną do jego indywidualnych preferencji. „Cookies” zazwyczaj zawierają nazwę Strony Internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
Administrator stosuje następujące rodzaje plików „cookies”:
niezbędne – umożliwiające korzystania z usług dostępnych w ramach Strony Internetowej w tym m.in. podtrzymujące sesję po zalogowaniu się na konto w systemie rezerwacji internetowych;
funkcjonalne – umożliwiające zapamiętywanie wybranych ustawień i wpływające na personalizację interfejsu Strony Internetowej;
zabezpieczające – wspomagające zapewnienie bezpieczeństwa;
wydajnościowe – umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze Strony Internetowej.
Standardowo oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych w tym Strony Internetowej domyślnie dopuszcza umieszczanie plików „cookies” na urządzeniu końcowym. Ustawienia te mogą zostać zmienione przez Użytkownika w każdym czasie w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików „cookies” w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym przesłaniu na urządzenie Użytkownika. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików „cookies” dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej), z której korzysta Użytkownik.
Wprowadzenie przez Użytkownika ograniczeń w stosowaniu plików „cookies”, może wpłynąć na niektóre funkcjonalności Strony Internetowej, w tym na możliwość świadczenia usług drogą elektroniczną.
Kontakt
W celu realizacji uprawnień określonych w Polityce Prywatności w dowolnej chwili można podejmować kontakt z Inspektorem Ochrony Danych za pośrednictwem stanislaw.puchacz@atlanticsports.pl albo Administratorem za pośrednictwem:
poczty tradycyjnej na adres: ul. Stradomska 15, 31-068 Kraków;
poczty elektronicznej pod adresem: recepcja@atlanticsports.pl
CENNIK WYPOSAŻENIA POKOI HOTELOWYCH w PLN: